Časté dotazy
Shromáždili jsme odpovědi na nejčastější dotazy, abychom vám pomohli lépe porozumět našim službám a zásadám. Naším cílem je poskytnout vám jasné a stručné informace, aby vaše zkušenost s námi byla co nejhladší. Ať už jste nový návštěvník nebo dlouholetý zákazník, doufáme, že zde najdete užitečné informace.
Aby byla navigace jednodušší, rozdělili jsme otázky do kategorií. Jednoduše klikněte na jakoukoli otázku níže, aby se zobrazila podrobná odpověď. Pokud nemůžete najít odpověď, kterou hledáte, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Jsme zde, abychom vám pomohli s jakýmikoli dotazy.
Kde se nachází můj balíček? ▼
Balíček po odeslání je další den doručen, nejdéle však do 2 pracovních dnů. V případě zpoždění zásilky nás prosím kontaktujte na emailu info@freshgear.cz.
Zde můžete kontaktovat přímo dopravce: (prosím připravte si číslo zásilky z emailu)
DPD: +420 225 373 373 (po-pá: 7:00 do 18:00).
Česká pošta: +420 840 111 244 (po-pá: 7:00 do 19:00).
Zásilkovna - výdejní místa: +420 216 216 516 (po-pá: 8:00 do 18:00).
Nevyhovuje mi velikost, mám zájem o výměnu/vrácení?▼
Veškeré zboží nám můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dní bez udání důvodu od vyzvednutí zásilky. Nic za vrácení nebo výměnu zboží si neúčtujeme.
Pro vrácení nebo výměnu zboží, nám prosím napište na email: info@freshgear.cz
Jaká doprava je nejlepší pro rychlé doručení zboží?▼
V případě, že chcete nejlevnější dopravu a nechcete na kurýra čekat doma, než se zásilkou přijede, tak je nejlepší zvolit doručení balíčku na výdejní místo.
Nejrychlejší pro doručení zásilky je přepravce DPD. Dopravce DPD vám dá vědět na hodinu přesně vědět v kolik přijede, můžete si také v chytrém telefonu jednoduše změnit termín doručení nebo místo pro doručení.
Musím být registrovaný, abych mohl nakoupit?▼
Ne, nemusíte. Stačí vybrat zboží, zvolit dopravu a platbu a odeslat objednávku.
Nestihnu si zásilku vyzvednout, mohu si ji nechat prodloužit?▼
Ano, po kliknutí na odkaz pro sledování zásilky, který jsme vám zaslali, se dostanete na web přepravce, tam na pár kliknutí si ho můžete prodloužit o několik dní nebo týdnů. Nebo můžete také zavolat přímo dopravci, po telefonu vám dopravce zásilku prodlouží (viz kontakty nahoře).
Mohu si zahrát pexeso ve vašem eshopu?▼
Ano, na našem eshopu si můžete zahrát pexeso. Tuto hru jsme vytvořili pro vaše pobavení a věříme, že vám přinese spoustu zábavy. Můžete si ji zahrát přímo zde: www.freshgear.cz/pexeso.
Kde najdu obchodní podmínky?▼
Obchodní podmínky najdete na našem eshopu ve spodní části stránky pod odkazem 'Obchodní podmínky'. Případně můžete kliknout přímo na tento odkaz: www.freshgear.cz/obchodni-podminky. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Je možné u vás reklamovat zakoupené zboží?▼
Ano, zakoupené zboží u nás můžete reklamovat. Pokud potřebujete pomoc s reklamací nebo máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@freshgear.cz. Podrobné informace o reklamačním postupu naleznete v našich obchodních podmínkách, které jsou dostupné na našem eshopu. Jsme tu, abychom vám pomohli.