Časté dotazy

 

Kde se nachází můj balíček? 

Balíček po odeslání je další den doručen, nejdéle však do 2 pracovních dnů. V případě zpoždění zásilky nás prosím kontaktujte na emailu info@freshgear.cz.

Zde můžete kontaktovat přímo dopravce: (prosím připravte si číslo zásilky z emailu) 

DPD: +420 225 373 373 (po-pá: 7:00 do 18:00).

Česká pošta: +420 840 111 244 (po-pá: 7:00 do 19:00).

Uloženka - výdejní místa: +420 777 208 204 (po-pá: 8:00 do 19:00).

 

Nevyhovuje mi velikost, mám zájem o výměnu/vrácení?

Veškeré zboží nám můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dní bez udání důvodu od vyzvednutí zásilky. Nic za vrácení nebo výměnu zboží si neúčtujeme.

Pro vrácení nebo výměnu zboží, nám prosím napište na email: info@freshgear.cz

 

Jaká doprava je nejlepší pro rychlé doručení zboží?

V případě, že chcete nejlevnější dopravu a nechcete na kurýra čekat doma, než se zásilkou přijede, tak je nejlepší zvolit doručení balíčku na výdejní místo.

Nejrychlejší pro doručení zásilky je přepravce DPD. Dopravce DPD vám dá vědět na hodinu přesně vědět v kolik přijede, můžete si také v chytrém telefonu jednoduše změnit termín doručení nebo místo pro doručení.

 

Musím být registrovaný, abych mohl nakoupit?

Ne, nemusíte. Stačí vybrat zboží, zvolit dopravu a platbu a odeslat objednávku.

 

Nestihnu si zásilku vyzvednout, mohu si ji nechat prodloužit?

Ano, po kliknutí na odkaz pro sledování zásilky, který jsme vám zaslali, se dostanete na web přepravce, tam na pár kliknutí si ho můžete prodloužit o několik dní nebo týdnů. Nebo můžete také zavolat přímo dopravci, po telefonu vám dopravce zásilku prodlouží (viz kontakty nahoře).